Serwis Motoryzacyjny


Wydawca
PISKP
tel. (22) 811 26 06, redakcja@piskp.pl
fb

Numer 3/2009

W pierwszej części artykułu (Serwis Motoryzacyjny nr 2’09) została przedstawiona analiza dotychczasowych przepisów dotyczących odliczania podatku VAT od pojazdów. Obecnie autor skupia się na samym brzmieniu wyroku Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości oraz skutkach, jakie ten wyrok wywarł w naszym obrocie prawnym.

Przystępując do negocjacji dobrze jest mieć wiedzę na te­mat pewnego rodzaju „przestrzeni”, w jakiej będzie prowa­dzony proces negocjacji. Sprzedawca towaru/usługi i kupujący mają dwa różne najbardziej oczekiwane „obrazy” zakończenia negocja­cji. Sprzedawca chce sprzedać w zaproponowanej przez siebie cenie i oczekuje, że zostanie ona przyjęta przez kupującego bez zastrzeżeń. Kupujący natomiast oczekuje ceny możliwie najniższej. Jakie jest najlepsze zakończenie negocjacji dla obu stron? Odpowiedź w artykule.

Autor kontynuuje opis monitorów i zasad ich funkcjonowania. W tej części zaprezentowano sposoby informowania przez system OBD II/EOBD o wynikach pracy monitorów.

Elektroniczny sterownik silnika wysoko­prężnego otrzymuje sygnały elektryczne rejestrowane przez czujniki, przetwarza je i przesyła w postaci poleceń do członów wyko­nawczych. Jedną z jego funkcji jest zintegrowana diagnostyka układu EDC. Przy użyciu tej funkcji jest możliwe nadzorowanie pracy czujników. Na czym polega ta funkcja oraz jakie zastępcze sygnały są przyjmowane przez sterownik -  o tym w artykule.

Wstęp, Krzysztof Trzeciak

Informacje z branży

  • Szkoła samochodowa Nr 1
  • Konkurs dla szkół samochodowych

Elektrodiagnostyka pojazdowa

Silniki Diesla

Badania techniczne

Mechanika pojazdowa

  • Klimatyzacja - obsługa podstawowa, Piotr Kozak
  • Fachowa naprawa hamulców

Wyposażenie warsztatowe

  • Do automatycznego serwisowania klimatyzacji
  • Autorobot EzCalipre w SKP

Technika samochodowa

Organizacja i prawo w warsztacie

W serwisie

  • Honda Civic 1.4/1.5/1.6 (1995÷2000)

 





Aktualności













SiteLock