Serwis Motoryzacyjny


Wydawca
PISKP
tel. (22) 811 26 06, redakcja@piskp.pl
fb

Stworzony z okazji tegorocznej edycji Super Bowl, spot reklamowy „Groundhog Day” (Dzień Świstaka) marki Jeep®, w którym występuje Bill Murray w towarzystwie pickupa Jeepa Gladiatora, to najczęściej oglądana reklama w mediach społecznościowych (YouTube, Facebook, Twitter i Instagram) spośród tych nadawanych podczas Big Game. Spot ten odnotował 104 246 754 odsłon na kanałach marki, czyli na YouTubie, Facebooku, Twitterze i Instagramie (wynik aktualny na godz. 9:00 ET - czasu wschodniego wybrzeża USA / 15:00 w Europie, w poniedziałek 10 lutego.)

60-sekundowa reklama telewizyjna Jeepa, wyemitowana w niedzielę 2 lutego 2020 roku podczas Super Bowl LIV, ukazuje Billa Murraya wcielającego się w rolę Phila Connorsa, bohatera filmu „Dzień świstaka” z 1993 roku (we Włoszech znanego pod tytułem „Ricomincio da capo”).  W reklamie Phil Connors wybiera Jeepa Gladiatora do ucieczki, w której towarzyszy mu świstak. Wybór ten znacząco wpłynie na poprawę jego kolejnych dni. Spot zaczyna się od zbliżenia na budzik, na którym jest 6:00 rano. Zaczyna grać utwór „I Got You Babe” wykonywany przez Sonny&Cher, nawiązując do sceny z filmu. I nagle Phil Connors siada na łóżku. Dwadzieścia siedem lat później ponownie utknął w Punxsutawney. Marka Jeep ściśle współpracowała z Sony Pictures, aby zapewnić maksymalną wierność z oryginałem filmu. Więcej informacji na naszym Facebooku.

FCA Bill Murray





Aktualności



targi.paliwa










SiteLock