Serwis Motoryzacyjny


Wydawca
PISKP
tel. (22) 811 26 06, redakcja@piskp.pl
fb


News

Rafał Sosnowski, prezes Stowarzyszenia Techniki Motoryzacyjnej (STM),  wszedł do zarządu  European Garage Equipment Assosation EGEA (Europejskie Stowarzyszenia Wyposażenia Warsztatów). Na ostatnim Walnym Zebraniu EGEA, 29 października 2020 r. kandydatura Rafała Sosnowskiego została jednomyślnie przyjęta przez wszystkie organizacje członkowskie. W nowym składzie zarządu EGEA na dwuletnią kadencję znaleźli się

  • Thierry Coton – President                                 – GIEG Francja
  • Frank Beaujean – 1st Vice President                – ASA Niemcy
  • Massimo Brunamonti – 2nd Vice President     – AICA Włochy
  • Leon Andriessen – Treasurer                           – RAI Holandia 
  • Jaume Berenguer                                              – AFIBA Hiszpania
  • Rafał Sosnowski                                               – STM Polska
  • Julian Woods                                                     – GEA Wielka Brytania

EGEA na arenie międzynarodowej skupia w swoich szeregach krajowe reprezentacje stowarzyszeń związanych z branżą wyposażenia warsztatowego.

Poniżej komentarz Rafała Sosnowskiego na temat jego wyboru do zarządu EGEA:

„Obecność STM na szczeblu europejskim jest bardzo ważna dla branży motoryzacyjnej w Polsce – mówi Rafał Sosnowski. Zdecydowana większość przepisów mających wpływ na ten sektor powstaje w Brukseli i są one nadrzędne wobec prawa polskiego. Nasze członkostwo w Zarządzie EGEA wzmacnia również głos STM w kraju, a dla mnie jest oczywiście osobistą satysfakcją i zaszczytnym wyróżnieniem” – dodaje.

Rafał Sosnowski w EGEA

Maciej Oleksowicz, Prezes Zarządu Inter Cars SA, był gościem porannego pasma emitowanego w money.pl. W trakcie programu „To się liczy” poruszył wiele kwestie związanych z branżą motoryzacyjną i jej przyszłością.

Prezes Zarządu w trakcie rozmowy opowiedział o bieżącej sytuacji firmy, jej planach na przyszłość oraz tym, jak pandemia koronawirusa będzie wpływała na rozwój rynku aftermarketowego w Polsce i Europie. Nie mogło zabraknąć również takich tematów, jak wykorzystanie Internetu w sprzedaży części oraz troska o bezpieczeństwo klientów.

Pełen wywiad z Panem Prezesem Maciejem Oleksowiczem na Facebooku.

INTER CARS Prezes Maciej Oleksowicz

Na nadchodzący sezon zimowy Michelin wprowadza 50 nowych rozmiarów opon. Marka rekomenduje typowo zimowe modele, takie jak MICHELIN Alpin6 lub MICHELIN Pilot Alpin5 do samochodów osobowych i SUV-ów o wysokich osiągach (Ultra High Performance) oraz poszerzoną gamę opon całorocznych z homologacją zimową MICHELIN CrossClimate do aut osobowych,  SUV oraz samochodów dostawczych.

Więcej informacji o nowych oponach na Facebooku, kliknij TUTAJ.

MICHELIN Alpin 6

UFI MULTITUBE jest to rewolucyjna technologia filtracji powietrza silnikowego UFI Filters, lidera w zakresie filtracji i zarządzania termicznego, została wybrana jako oryginalne wyposażenie do sportowego samochodu marki Maserati – MC20.

Skrót MC, oznaczający Maserati Corse, wyraża sportowy charakter pojazdu i jego związek z wyścigami, a także odzwierciedla wysoką wydajność 3-litrowego silnik V6 osiągającego maksymalnie 630 KM.

W dostarczaniu mocy do 6 cylindrów, opracowanych przez laboratorium innowacji Maserati w Modenie, uczestniczy także podwójny airbox, stworzony przez specjalistów UFI Filters, w którym została wykorzystana technologia MULTITUBE.

Więcej informacji na Facebooku, kliknij TUTAJ.

UFI MULTITUBE MASERATI

Łukasz Kopiec został powołany na członka zarządu Moto-Profil. Pozostaje on także dyrektorem marketingu Moto-Profil i będzie nadal koordynować pracę wszystkich czterech pionów marketingu w spółce.

 – Dołączenie do zarządu Moto-Profil to dla mnie wyróżnienie i zobowiązanie. Bazując na swoim doświadczeniu w zakresie marketingu, jestem w pełni zmotywowany, aby w zarządzie dbać o jak najlepsze wyniki firmy i jej miejsce w branży. Będę chciał kontynuować strategię wzmacniania partnerów, przekładającą się na ich pozycje rynkowe. Mamy wspólną, aktualną wizję drogi, jaką podążamy. Powstała ona na bazie wieloletnich doświadczeń, jednocześnie uwzględnia bieżące oczekiwania rynku. Otoczenie biznesowe pokazuje nam regularnie, że to dobry kierunek – mówi Łukasz Kopiec.

Nowy członek zarządu Moto-Profil wciąż będzie odpowiedzialny także za marketing spółki, tj. za pracę działów marketingu operacyjnego, public relations, grafiki oraz projektów marketingowych.

Łukasz Kopiec pracuje w spółce od 15 lat. Pełnił do tej pory m.in. funkcję specjalisty ds. marketingu, kierownika działu marketingu oraz dyrektora marketingu Moto-Profil i ProfiAuto.

Moto Profil Łukasz Kopiec





Aktualności



profiauto





SiteLock