Serwis Motoryzacyjny


Wydawca
PISKP
tel. (22) 811 26 06, redakcja@piskp.pl


News

1500 litrów płynu do dezynfekcji przekazano Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Szczecinie.

Pomoc LOTOSU trafiła już do szpitali w województwach pomorskim i zachodniopomorskim. Dotychczas koncern przeznaczył w sumie kwotę 7 mln zł na wsparcie służby zdrowia w kraju.

Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Szczecinie z 43 punktami stacjonowania obejmuje swoim zasięgiem całe województwo zachodniopomorskie. Spółka LOTOS Paliwa postanowiła podzielić się płynem w odpowiedzi na apel placówki. Pozwoli to zabezpieczyć funkcjonowanie stacji na tym odcinku przez najbliższe, trudne dni. Wszystko to w trosce o bezpieczeństwo pracowników i pacjentów w okresie wzmożonych działań związanych z walką z koronawirusem.

Kliknij tutaj: Więcej informacji na Facebooku.

LOTOS Szczecin

Znamy już zwycięzców Mega Promocji Moto-Profil. Każdy partner firmy reprezentujący szczęśliwą trzynastkę otrzyma najnowszy model Opla Combo. Rynkowa wartość nagród to ponad milion złotych.

 Mega Promocji przyświecało hasło „Bądź najlepszy w rankingu i wygraj Opla Combo”. Zadaniem jej uczestników było dokonanie jak największych zakupów promowanych produktów. Wzięli w niej udział partnerzy Moto-Profil z Polski, Czech i Słowacji. Rywalizacja trwała od 1 sierpnia 2019 do 31 stycznia 2020. Do wygrania było trzynaście samochodów Opel Combo o łącznej wartości ponad miliona złotych. W gronie zwycięzców są:

 A&M Consultants, AUTO EXPRESS, AZ CAR, CAREX NR 1, DARMA, FULL CAR, INTER AUTO, M-MOT, MOKAR, MOTOSTACJA, MROAUTO AUTODÍLY, POLAMEL oraz R.K. NIEDZIAŁEK.

 Oficjalne wręczenie nagród miało się odbyć 31 marca w siedzibie Moto-Profil. Ze względu na bieżącą sytuację zrezygnowano z organizacji wydarzenia, a samochody poczekają na szczęśliwców w Chorzowie – tak długo, jak będzie trzeba. Każdy z partnerów odbierze nagrodę indywidualnie, w dogodnym dla siebie momencie.

 Partnerami promocji były firmy: Bosch, Blue Print, Febi Bilstein, Monroe, Schaeffler, Valeo oraz Varta.

MOTO PROFIL Wygraj opla combo

 UFI Filters, lider w dziedzinie filtracji i systemów zarządzania termicznego, wiedzie prym w walce z handlem podrobionymi częściami zamiennymi w obrocie tradycyjnym i na rynku e-commerce. Dzięki zarejestrowaniu swoich marek, zgłaszaniu międzynarodowych patentów, jak również wdrażaniu opatentowanych technologii, w ciągu ostatnich dwóch lat firma zapobiegła sprzedaży nielegalnych towarów o potencjalnej wartości niemal 5 milionów euro.

Ten wysoki wynik jest rezultatem działań z zakresu ochrony marki i produktu prowadzonych przez dział prawny i dział własności intelektualnej UFI Filters. We współpracy z CONVEY, spółką z Turynu specjalizującą się w kontroli w Internecie i w ochronie marek, firma była w stanie zablokować niemal 2,5 miliona nielegalnych transakcji.  Więcej wiadomości na Facebooku.

UFI FAKE

Stowarzyszenie Dystrybutorów i Producentów Części Motoryzacyjnych (SDCM) przygotowało esencjonalny raport dotyczący obecnej sytuacji branży motoryzacyjnej w świetle pandemii koronawirusa, który silnie wpływa na branżę.

Raport zawiera wyniki ankiet, w których udział wzięli przedstawiciele producentów, dystrybutorów i hurtowni części motoryzacyjnych, a także właściciele i pracownicy warsztatów.

Uzupełnieniem są komentarze dotyczący obecnej sytuacji oraz postulaty branży w sprawie ograniczania negatywnych skutków pandemii.  Pełna treść raportu na Facebooku.

COVID 19

Inżynierowie z polskiego centrum technicznego Nexteer Automotive od kilku dni drukują w technice 3D przyłbice (maski), aby wspomóc lekarzy i ratowników walczących z epidemią koronawirusa. Są gotowi pomóc w uruchomieniu podobnej produkcji każdemu posiadaczowi drukarki 3D. Sami wytwarzają obecnie około 100 egzemplarzy na dobę. Sprzęt,  dzięki współpracy z Urzędem Miejskim w Tychach, trafia do lokalnych służb medycznych. Na co dzień specjaliści Nexteer projektują i produkują w Gliwicach oraz Tychach nowoczesne systemy sterowania dla największych koncernów motoryzacyjnych na świecie.

Inżynierowie z Nexteer potrzebowali jedynie dwóch dni, aby stworzyć pierwsze egzemplarze przyłbic. Wytwarzane są one na drukarkach 3D, których firma używa zwykle do prototypowania układów kierowniczych dla klientów koncernu, w tym takich marek, jak: BMW, Citroen, Fiat czy Peugeot. Produkcja masek jest finansowana przez Nexteer. Cały projekt powstał przy współpracy z Markiem Macnerem, znajomym jednego z menedżerów centrum technicznego Nexteer, który przekazał design maski firmie i sam tworzy przyłbice.  Więcej informacji na Facebooku.

Nexteer Automotive pomaga 3





Aktualności



TTM

profiauto





SiteLock