Serwis Motoryzacyjny


Wydawca
PISKP
tel. (22) 811 26 06, redakcja@piskp.pl

Developed in conjunction with Ext-Joom.com



Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami SGB-Bank S.A. oraz Banki Spółdzielcze SGB rozpoczęły udostępnianie swoim klientom usług Google Pay i BLIK. Od 31 lipca 2019 roku umożliwiono klientom korzystającym z usług banków zrzeszonych w Spółdzielczej Grupie Bankowej dokonywana płatności mobilnych.

To bardzo ważna i nad wyraz pozytywna wiadomość dla prawie półtora miliona klientów naszej Grupy – mówi Mirosław Skiba, prezes Zarządu SGB-Banku SA. – Przyjmujemy najwyższe standardy bankowości mobilnej, oferując nowoczesne usługi płatnicze przede wszystkim mieszkańcom mniejszych miast i wsi. To pierwszy etap naszych intensywnych działań na rynku usług mobilnych. Chcemy, by Banki Spółdzielcze SGB, tak bliskie lokalnym społecznościom, stały się synonimem banków nowoczesnych, przyjaznych klientomi wykorzystujących cały arsenał współczesnych narzędzi informatycznych.

Klienci Banków Spółdzielczych SGB mogą od dziś dokonywać płatności mobilnych. Udostępnienie usługi BLIK i Google Pay to pierwszy etap mobilnego przyspieszeniaw sektorze bankowości spółdzielczej – SGB pracuje równolegle nad kolejnymi usługami w tym obszarze, już wkrótce planuje wprowadzenie Apple Pay i Garmin Pay.

- Jesteśmy dumni z tego, że płatności mobilne BLIK są już dostępne dla klientów Banków Spółdzielczych SGB. Naszą ambicją jest umożliwienie płacenia w ten sposób każdemu, kto korzysta z usług bankowych. Płatności mobilne to najwygodniejszy i najbezpieczniejszy sposób rozliczeń. Wierzymy, że klienci banków spółdzielczych bardzo docenią to rozwiązanie – mówi Dariusz Mazurkiewicz, prezes Polskiego Standardu Płatności, operatora systemu BLIK.  

BLIK stał się jedną z najczęściej wybieranych metod płatności w internecie. Od końca 2018 roku jest wykorzystywany częściej niż karty płatnicze. Wystarczy, jako sposób płatności za zakupy w internecie wybrać BLIK, wpisać na stronie sklepu sześciocyfrowy kod wygenerowany w swojej aplikacji mobilnej, następnie zatwierdzić go PINem. Polacy zrealizowali w 2018 roku ponad 91 mln transakcji BLIKIEM. Łączna wartość transakcji zrealizowanych w 2018 roku przekroczyła 12 mld złotych; dla porównania – w roku 2017 było to 4,5 mld zł.

Google Pay z kolei to proste, bezpieczne i wygodne płatności mobilne. Dzięki temu rozwiązaniu klienci SGB będą mogli użyć swojego smartfona, by zapłacić wszędzie tam, gdzie do tej pory płacili zbliżeniowo kartą. Po dodaniu karty płatniczej SGB z aktywną funkcją zbliżeniową do aplikacji Google Pay, by dokonać płatności wystarczy wybudzić smartphone i przyłożyć go do terminala płatniczego. Z Google Pay można również skorzystać przy płatnościach w internecie - w wielu popularnych aplikacjach mobilnych i w setkach sklepów internetowych. Wystarczą tylko dwa kliknięcia by bezpiecznie opłacić zakupy za pomocą karty płatniczej SGB zapisanej w aplikacji Google Pay.

- Bardzo się cieszymy, że klienci Grupy SGB mogą już korzystać z wygodnych i szybkich płatności Google Pay. Klienci mogą płacić za pomocą Google Pay w każdym terminalu płatniczym oraz w wielu aplikacjach mobilnych i na stronach internetowych. SGB dołącza tym samym do grona naszych partnerów w Polsce - powiedział Jan Czapracki, odpowiedzialnyw Google za współpracę z instytucjami finansowymi na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej.

Płatności Google Pay udostępniają wszystkie Banki Spółdzielcze SGB. Lista banków, które świadczą usługę BLIK dostępna jest na stronie www.sgb.pl/mobilne. Banki z Grupy SGB oferując klientom usługi Google Pay i BLIK dołączają do elity najbardziej zaawansowanych technologicznie polskich instytucji finansowych, w istotny sposób wzmacniając mobilną ofertę Banków Spółdzielczych.

Szczegóły oferty, w tym informacje o opłatach i prowizjach, wymagania techniczne, zasady korzystania z aplikacji mobilnej Google Pay oraz Portfel SGB dostępne są na stronie www.sgb.pl/mobilne.

BLIK





Aktualności



profiauto






SiteLock