Serwis Motoryzacyjny


Wydawca
PISKP
tel. (22) 811 26 06, redakcja@piskp.pl
fb

Numer 11/2008

W tym odcinku autor zajmuje się analizą prowadzenia kłótni między pracownikiem warsztatu a klientem. Jaka kłótnia jest nieuczciwa? Jakimi zasadami w wprowadzeniu kłótni należy się kierować, aby stała się ona uczciwa? Po zgłębienie zagadnienia zapraszamy do materiału.

Stacje kontroli pojazdów mają nierzadko do czynienia z pojazdami specjalnego przeznaczenia, które muszą spełniać dodatkowe warunki techniczne. Czy zawsze diagnosta jest w stanie sprawdzić spełnianie tych warun­ków? Czy można w każdej sytuacji przedłużyć ważność ba­dania technicznego w dowodzie rejestracyjnym pojazdu spe­cjalnego? Odpowiedź w artykule.

Jak wygląda walka w rajdowych Mistrzostwach Polski z perspektywy mechanika? Jak przebiega przygotowanie auta przed rajdem? Jakie zdarzają się nieprzewidywalne sytuacje ze stanem technicznym rajdówek? Na te pytania odpowiada w wywiadzie Daniel Kałkus,

mechanik, szef serwisu Wesem NEO Rally Team

Naprawa samochodu to nie tylko wymiana części. Po zamontowaniu nowych elementów w pamięci adaptacyjnej sterownik zapisuje sobie nowe, nauczone parametry. Może się okazać, że dopiero wtedy powstały naprawdę poważne problemy. Autor radzi w artykule, jak uniknąć w takich sytuacjach kłopotów.





Aktualności













SiteLock