Numer 11/2008
- Szczegóły
- J. Rejsler
- Kategoria: Numer 11/2008
W tym odcinku autor zajmuje się analizą prowadzenia kłótni między pracownikiem warsztatu a klientem. Jaka kłótnia jest nieuczciwa? Jakimi zasadami w wprowadzeniu kłótni należy się kierować, aby stała się ona uczciwa? Po zgłębienie zagadnienia zapraszamy do materiału.
- Szczegóły
- Sylwester Murawski
- Kategoria: Numer 11/2008
Stacje kontroli pojazdów mają nierzadko do czynienia z pojazdami specjalnego przeznaczenia, które muszą spełniać dodatkowe warunki techniczne. Czy zawsze diagnosta jest w stanie sprawdzić spełnianie tych warunków? Czy można w każdej sytuacji przedłużyć ważność badania technicznego w dowodzie rejestracyjnym pojazdu specjalnego? Odpowiedź w artykule.
- Szczegóły
- Redakcja SM
- Kategoria: Numer 11/2008
Jak wygląda walka w rajdowych Mistrzostwach Polski z perspektywy mechanika? Jak przebiega przygotowanie auta przed rajdem? Jakie zdarzają się nieprzewidywalne sytuacje ze stanem technicznym rajdówek? Na te pytania odpowiada w wywiadzie Daniel Kałkus,
mechanik, szef serwisu Wesem NEO Rally Team- Szczegóły
- Stanisław Mikołaj Słupski
- Kategoria: Numer 11/2008
Naprawa samochodu to nie tylko wymiana części. Po zamontowaniu nowych elementów w pamięci adaptacyjnej sterownik zapisuje sobie nowe, nauczone parametry. Może się okazać, że dopiero wtedy powstały naprawdę poważne problemy. Autor radzi w artykule, jak uniknąć w takich sytuacjach kłopotów.
- Szczegóły
- Redakcja SM
- Kategoria: Numer 11/2008
INFORMACJE
- Targi w Katowicach
- Olimpiada Forda 2008
PRAKTYKA WARSZTATOWA
- Problemy z adaptacją, Mikołaj Słupski
- Apel w sprawie żarówek, Ignacy Horowski
- Zapomniana świeca zapłonowa, Rafał Dmowski
WYPOSAŻENIE WARSZTATOWE
- Techniczne Informacje Serwisowe
- Elektroniczne testery akumulatorów, Stefan Myszkowski
BADANIA TECHNICZNE
TECHNIKA
SERWIS CIĘŻAROWY
- Mitsubishi Canter
- Przegląd olejowy
- Opony
RYNEK
- Stanowiska pracy, systemy pracy i wynagrodzeń, Maciej Brzeziński
- Bezpieczny podnośnik na rynku towarów UE, Radosław Bogdański
- Rajdy z perspektywy mechanika
- Kontrola przedsiębiorcy cz. 1, Rafał Szczerbicki
- Obsłuż swojego Klienta (13), J.Rejsler
W SERWISIE
- Peugeot 406 1.9 TD