Wiele nowych produktów wprowadzonych na rynek, dziesiątki szkoleń stacjonarnych, popularny cykl webinarów technicznych, atrakcyjne promocje dla związanych z marką warsztatów, a do tego fantastyczny event szkoleniowy Brake Clinic. Tak w skrócie można podsumować rok 2021 jeśli chodzi o należącą do TMD Friction markę Textar.
„Wymagało to od nas bardzo intensywnej pracy nad zarządzeniem łańcuchami dostaw, ale zrealizowaliśmy to priorytetowe zadanie w postaci zachowania ciągłości obsługi naszych partnerów handlowych. Wiemy, że w obecnej sytuacji niezbędne jest podejmowanie szybkich decyzji biznesowych i elastyczne reagowanie na zmieniające się koszty, ograniczenia w dostępności materiałów i usług, czy rosnące zapotrzebowanie na produkty. Właśnie w takim stylu działamy” - komentuje Joanna Krężelok, Dyrektor oddziału TMD Friction Services w Polsce.
W 2021 roku oferta marki powiększała się systematycznie o nowe referencje klocków i tarcz hamulcowych. Część z nich została wprowadzona do oferty jako F1rst to market. Oznacza to, że Textar jako pierwszy udostępnił te produkty do sprzedaży na niezależnym rynku części zamiennych do samochodów.
„Będziemy w dalszym ciągu prowadzić działania odpowiedzialne społecznie, zacieśniać współpracę z warsztatami. Bardzo ważnym aspektem będzie także zapewnienie dostępności produktów marki Textar, niezależnie od trudności, które napotyka globalna gospodarka. Efekty tych ambitnych założeń będziemy ujawniać już wkrótce” - zapowiada Joanna Krężelok.