„Znajomy opowiadał mi, jak na początku lat dziewięćdziesiątych ojciec miał mu kupić pierwszy samochód. Powiedział, że może to być jedynie „maluch” (popularny ówcześnie Fiat126p), ponieważ będzie mógł go sam naprawiać” – opowiada Monika Chomicka, Marketing Manager ZF Aftermarket.
„Przy dzisiejszym zaawansowaniu technicznym pojazdów taka historia nie byłaby oczywista. Zarówno samochody osobowe, jak i inne pojazdy komercyjne i przemysłowe wymagają nie tylko kompleksowych rozwiązań technologicznych, ale także wysokiej klasy specjalistów posiadających kompetencje do ich zastosowania.
Na szczęście w Polsce nie brakuje mechaników, których wiedza, doświadczenie i zaangażowanie pozwalają nie tylko uporać się z usterkami, ale również doradzić czy dobrać najlepsze części. Sposób w jaki dbają oni o pojazdy pozwala zapobiegać awariom i wypadkom przez co każdego dnia przyczyniają się oni do poprawy bezpieczeństwa na drogach” – dodaje Monika Chomicka.