Serwis Motoryzacyjny


Wydawca
PISKP
tel. (22) 811 26 06, redakcja@piskp.pl
fb

W samochodzie spędzamy dużo czasu, dlatego chcemy, by odzwierciedlał on nasze gusty i upodobania. Kiedyś możliwości zmiany wyglądu poszczególnych modeli aut były zastrzeżone tylko dla marek luksusowych, a dziś stają się powszechnie dostępne. 

Henry Ford kiedyś powiedział, że „Klient ma prawo wyboru koloru auta pod warunkiem, że będzie to kolor czarny”. W ten sposób ponad sto lat temu podchodzono do masowej produkcji samochodów. Dziś producenci co jakiś czas muszą odświeżać ich wygląd, aby móc sprostać zmiennym gustom klientów. Tworząc nowy model auta, już na wstępie prac koncepcyjnych muszą przewidzieć jego kilka wariantów stylistycznych. Może być on produkowany w wielu wersjach nadwozia, a na dodatek istnieje możliwość stylizacji jego wygląd zewnętrznego czy doboru różnych wersji wyposażenia wnętrza. Wszystko po to, by nadać mu wyrazistszy, indywidualny charakter. W efekcie personalizacji samochodu powstaje własna kompozycja, która wyróżnia się na drodze i jest dopasowana do gustów kierowcy. Nawet producenci samochodów z segmentów ekonomicznych oferują swoim klientom szeroki wachlarz pakietów stylizacyjnych i akcesoriów do samochodu. Zazwyczaj w pierwszej kolejności modyfikowane są zderzaki, atrapy przedniej maski, sposób umiejscowienia świateł przeciwmgielnych, czy też wprowadzane są nowe kolekcje felg aluminiowych lub kolory karoserii. Więcej wiadomości na Facebooku.

KNAUF INDUSTRIES maski samochodowe shutterstock m





Aktualności



targi.paliwa










SiteLock