Serwis Motoryzacyjny


Wydawca
PISKP
tel. (22) 811 26 06, redakcja@piskp.pl
fb

    Samochody elektryczne, hybrydowe, debata, wykłady, usługi finansowe dla osób szukających samochodów do firm i ponad 11 tysięcy zarejestrowanych gości ‒ tak wyglądały XI targi motoryzacyjno-biznesowe Fleet Market, które odbyły się 20 listopada br. w Global EXPO w Warszawie. Przez lata idea samochodów, w tym samochodów firmowych, uległa przedefiniowaniu. Obecnie samochód jest usługą, usługą mobilności, a miano samochodu firmowego ma już nie tylko biały hatchback, ale każde auto kupowane na NIP.   
   Malutki samochód elektryczny Idola, Tesla, ciągnik siodłowy, Dodge Challenger, radiowozy – między innymi takie samochody można było podziwiać podczas największych targów biznesowo-motoryzacyjnych. Trzon części ekspozycyjnej stanowiły oczywiście modele, które w najbliższym czasie będzie można zobaczyć na naszych drogach. Po raz pierwszy importerzy pokazali elektryczne wersje Opla Corsa-e, Peugeota e-208, DS 7 E-Tensse, DS 7 CROSSBACK E-TENSE, MINI Cooper SE, Hyundai IONIQ Electric. Z hybrydowych premier goście mogli poznać także modele: Subaru Forester e-BOXER, Toyota Corolla TREK Kombi, Lexus RX, Hybrydowy Hyundai KONA, Hybrydowy IONIQ, Ford Kuga, Toyota C-HR i Ford Explorer. Były też premiery samochodów z tradycyjnymi silnikami spalinowymi: Renault CAPTUR, Toyota Proace CITY, Ford Ranger Raptor, Kia Xceed, Land Rover Defender 110. W sumie daje to aż 18 premier motoryzacyjnych i to premier z różnych segmentów. Od aut reprezentacyjnych, poprzez samochody terenowe, użytkowe, aż po auta do codziennego wykorzystania w pracy.  Więcej informacji na stronie Facebooka.

g1





Aktualności



targi.paliwa










SiteLock