Serwis Motoryzacyjny


Wydawca
PISKP
tel. (22) 811 26 06, redakcja@piskp.pl
fb

Ta wiadomość, jaką zamieszcza­my w rubryce „Informacje z bran­ży”, jest bardzo krótka i może być nie zauważona. Na tyle jest jednak istot­na, że poświęcę jej słowo swojego ko­mentarza. Otóż według firmy Moto­focus.pl w Polsce 18,5% warsztatów należy do sieci serwisowych. Porów­nując tę liczbę z liczbą warsztatów w małej Austrii, gdzie prawie 50% ser­wisów należy do różnych sieci, jest to niewiele. Czy taka jest specyfika (ra­czej tradycja niezależności) naszego rynku usług, czy też oferta organiza­torów sieci jest mało przekonywują­ca? Trudno jednoznacznie wyroko­wać. Jednak w trakcie obserwacji pewnych działań organizatorów, na­suwa się kolejne pytanie: jakie są priorytety w działaniach na rzecz sie­ci? Czy w dobie dużego zapotrzebo­wania na wszelkie fachowe informa­cje, pomoc ze strony organizatorów sieci jest wystarczająca? A może bar­dziej ogranicza się do dostarczania wiedzy produktowej. Należy pamię­tać, że tylko dobrze wyszkolony me­chanik jest w stanie zapewnić wła­ściwy poziom obsługi i tylko sieć za­trudniająca taki personel zdobędzie uznanie klientów. Oferujmy więc warsztatom więcej niż łatwy dostęp do części i możliwość spotkań towa­rzyskich. Liczba oponentów wstępo­wania do sieci z pewnością zmaleje.





Aktualności













SiteLock