Serwis Motoryzacyjny


Wydawca
PISKP
tel. (22) 811 26 06, redakcja@piskp.pl
fb

Samochód z systemem OBD II/EOBD przyjechał do serwisu. Jeśli na desce rozdzielczej świeci się kontrolka MIL, informująca o uszkodzeniu w układzie sterowania silnika lub nie świeci się, ale z pamięci sterownika został odczytany kod uster­ki, to po usunięciu uszkodzenia i skasowaniu kodu uster­ki warto sprawdzić, czy prawidłowo wykonaliśmy napra­wę. Jeśli natomiast w samochodzie nie pali się kontrolka MIL a w pamięci sterownika nie ma żadnych kodów uste­rek, ale klient prosi „Proszę sprawdzić, czy elektronika silnika jest sprawna”, to może powstać wątpliwość - jak to zrobić w samochodzie z systemem OBD II/EOBD, aby ryzyko pomyłki było jak najmniejsze? To, jak postępować w takich sytuacjach, jest tematem nowego cyklu artykułów Stefana Myszkowskiego.





Aktualności



targi.paliwa










SiteLock