Serwis Motoryzacyjny


Wydawca
PISKP
tel. (22) 811 26 06, redakcja@piskp.pl
fb

Problem dotyczy gasnącego silnika w samochodzie Mazda 6 z silnikiem 2.0TD 100 kW. Przypadek dość dziwny, ponieważ podczas diagnozowania nie stwierdzono w sterowniku silnika żadnych wpisów usterek. Po uruchomieniu silnik pracował normalnie, do czasu osiągnięcia temperatury pracy. W trakcie jazdy wskazówka temperatury silnika pokazywała w pewnej chwili wartość maksymalną i w tym momencie silnik gasł. Objaw był tym bardziej dziwny, gdyż po wymianie termostatu i odpowietrzeniu układu chłodzenia nie uzyskano żadnej poprawy. Kontrolowany był również poziom płynu chłodzącego i układ odpowiadający za pracę wentylatorów. Co była przyczyną tak nietypowych objawów? Odpowiedź w artykule.

Problem dotyczy gasnącego silnika w samochodzie Mazda 6 z silnikiem 2.0TD 100 kW. Przypadek dość dziwny, ponieważ podczas diagnozowania nie stwierdzono w sterowniku silnika żadnych wpisów usterek. Po uruchomieniu silnik pracował normalnie, do czasu osiągnięcia temperatury pracy. W trakcie jazdy wskazówka temperatury silnika pokazywała w pewnej chwili wartość maksymalną i w tym momencie silnik gasł.  Objaw był tym bardziej dziwny, gdyż po wymianie termostatu i odpowietrzeniu układu chłodzenia nie uzyskano żadnej poprawy. Kontrolowany był również poziom płynu chłodzącego i układ odpowiadający za pracę wentylatorów.  Co była przyczyną tak nietypowych objawów? Odpowiedź w artykule.





Aktualności



targi.paliwa










SiteLock