Serwis Motoryzacyjny


Wydawca
PISKP
tel. (22) 811 26 06, redakcja@piskp.pl
fb

To, że rozrusznik służy do uruchomienia silnika, jest rzeczą znaną. Mniej wiadomo o właściwym sposobie diagnozowania obwodu rozruchu oraz o doborze rozrusznika do danego samochodu. Kiedy rozrusznik ulega awarii, stajemy przed dylematem, jaki rozrusznik wybrać: nowy czy używany, a może jednak naprawić stary. Zazwyczaj wybór będzie ograniczony możliwościami finansowymi klienta lub umiejętnościami naprawczymi warsztatu. W artykule przestawiono prawidłowe diagnozowanie obwodu rozruchu oraz omówio0no czynności, które pomogą ustalić, czy przyczyna niedomagań rozrusznika leży w nim samym, czy może w instalacji pojazdu samochodowego. Autor odpowiada również na pytanie, co zrobić, gdy po wymianie rozrusznika lub koła zamachowego dochodzi do rozerwania obudowy rozrusznika zaraz po uruchomieniu silnika.





Aktualności



targi.paliwa










SiteLock