Serwis Motoryzacyjny


Wydawca
PISKP
tel. (22) 811 26 06, redakcja@piskp.pl
fb


Gorący drut lub warstwa w przepływomierzu powietrza mogą w trakcie eksploatacji samochodu ulec zanieczyszczeniu, a nawet mechanicznemu uszkodzeniu. Czynnikami zanieczyszczającymi są olej lub nagar, które przedostają się do układu dolotowego z układu recyrkulacji spalin, skrzyni korbowej silnika lub w następstwie tzw. przepływu zwrotnego powietrza od silnika do filtra powietrza. Uszkodzenia mechaniczne są powodowane przez poruszające się cząstki stałe. Przedostają się one przez wkład filtra powietrza o niskiej skuteczności lub przez nieszczelności. Sygnał wyjściowy z zanieczyszczonego lub uszkodzonego mechanicznie przepływomierza jest nieprawidłowy. Można wówczas spróbować oczyścić przepływomierz, ale czy zawsze przywróci to jego pełną sprawność? Odpowiedź na to pytanie dostępna w artykule.





Aktualności



profiauto





SiteLock