Serwis Motoryzacyjny


Wydawca
PISKP
tel. (22) 811 26 06, redakcja@piskp.pl
fb

Bardzo pomocnym rozwiązaniem dla warsztatu może okazać się stwo­rzenie własnego algorytmu postępowania w konkretnych przypadkach niedomagań naprawianego pojazdu. W trakcie każdej pracy nad ja­kąkolwiek usterką wy­korzystuje się wiedzę zdobytą w szkole, w trakcie wielogodzinnych poszukiwań na stronach in­ternetowych, w książkach technicznych, czy praktyce warsz­tatowej. Wielu wykonywało notatki techniczne z ta­kich poszukiwań, inni szybko zapominali o całej sprawie i przechodzili do dalszych napraw. W pierwszym przypadku, jeżeli za pół roku czy rok spotkali się z podobną usterką, bardzo łatwo sobie z nią poradzili, korzystając z notatek. W drugim przypadku, je­żeli niestety pamięć zawiodła, musieli ponownie poszu­kiwać materiałów, które pomogą naprawić usterkę; oczy­wiście tracąc znowu cenny czas. Dlatego bardzo liczą się wszelkie sposoby usystematyzowania zarówno procedury poszu­kiwania usterki, jak i użycia właściwych narzędzi. Algorytm postępo­wania w określonych sytuacjach naprawczych można poszerzyć nie tylko o informacje o tym, co zrobić, ale również – czym zrobić i gdzie znaleźć potrzebne infor­macje. W artykule autor stara się naszkicować prosty szablon, który może być pomocny przy sporządzaniu takiej pomocy warsztatowej.





Aktualności



targi.paliwa










SiteLock