Serwis Motoryzacyjny


Wydawca
PISKP
tel. (22) 811 26 06, redakcja@piskp.pl
fb

W świecie, który ulega przemianom szybciej niż kiedykolwiek dotąd ludzie (szczególnie związani z obsługą klienta) są kluczowym ogniwem dającym firmie szanse rozwoju. To oni pozyskują informację od klienta, z rynku, z działań konkurencji i zamieniają ją w zysk, oferując klientowi to, czego potrzebuje. To właśnie wiedza i umiejętności pracowników umożliwiają korzystanie z innych zasobów firmy w sposób efektywny. Stanowisko kierownika serwisu jest kluczowe dla sprawnej organizacji zakładu. Jakie cechy powinien przejawiać kierownik i w jaki sposób należy przeprowadzić rekrutację na to stanowisko? Odpowiedź w artykule. Nakłady finansowe oraz czas i koszty związane bezpośrednio i pośrednio z rekrutacją nie zawsze są w pełni uświadamiane przez właścicieli firm. Jednak warsztaty samochodowe zwykle samodzielnie wybierają kandydatów do pracy. Jakie zasady rekrutacji na to stanowisko można polecić?  O tym w następnym numerze.





Aktualności













SiteLock