Serwis Motoryzacyjny


Wydawca
PISKP
tel. (22) 811 26 06, redakcja@piskp.pl
fb

Autor opisuje przypadek spadku mocy w samochodzie Audi A4 z 2004 r. z silnikiem 2.0 16V FSI 110kW (typ AWA). Silnik przechodził w tryb awaryjny i włączała się lampka kontrolna check engine. Po odczytaniu pamięci usterek okazało się, że został zapisany kod 17478, a jego interpretacja jest następująca „czujnik NOx (G295) sygnał kontrolny ogrzewania, zwarcie do plusa". Jednak wymiana czujnika tlenku azotu nie pomogła. Kolejnym krokiem było przeprogramowanie sterownika silnika, co niestety również nie dało pożądanego efektu. nie samochód trafł w moje ręce. Sprawdzono stan okablowania do sterownika silnika i okazało się, że wszystko jest w najlepszym porządku. Przyczyna okazała się bardzo prozaiczna. Był nim ....





Aktualności



targi.paliwa










SiteLock