- Szczegóły
- Redakcja SM
- Kategoria: Subpages
Citroën prowadzi akcję serwisową wymiany wadliwych japońskich poduszek powietrznych marki Takata w modelu C3. Akcja dotyczy ok. 600 tys. samochodów w całej Europie. Do klientów trafiają pisma, w których producent prosi o zaprzestanie używania samochodu z powodu poduszek powietrznych, które mogą „spowodować poważne, a nawet śmiertelne obrażenia”. Informacja o zagrożeniu użytkowników samochodów marki Citroën ze strony wadliwych poduszek powietrznych Takata znalazła się także na stronie TDT. Czy taka i podobne informacje o akcjach serwisowych mają wpływ na badanie techniczne pojazdu w SKP? Czy diagnosta SKP powinien sprawdzać, np. na stronie UOKIK lub producenta, czy w danym samochodzie występuje usterka zagrażająca bezpieczeństwu jazdy? Odpowiedź na te pytania można znaleźć w artykule.