Serwis Motoryzacyjny


Wydawca
PISKP
tel. (22) 811 26 06, redakcja@piskp.pl
fb
W nr. 3’14 Serwisu Motoryzacyjnego opisano kilka z możliwych usterek układu regeneracji filtra cząstek stałych. Teraz przyjrzymy się niektórym usterkom spowodowanym złym doborem części mechanicznych, warunkom technicznym dla niektórych marek, jak również niebezpieczeństwom, jakie mogą pojawić się w trakcie serwisowej wymuszonej regeneracji filtra cząstek stałych. Na przykład problemy z funkcjonowaniem układu filtra cząstek stałych mogą pojawić się po wymianie wałka rozrządu w przypadku zużycia powierzchni krzywek. Po wymianie wałka na nowy, ale niewłaściwy konstrukcyjnie, problem dziwnej pracy silnika ustaje, pojawia się zaś nowa dolegliwość. Jest to szybko zapychający się filtr DPF (300-400 km), który ani w sposób bierny, ani aktywny nie daje się udrożnić. Inne przykłady w artykule.




Aktualności



targi.paliwa










SiteLock