Serwis Motoryzacyjny


Wydawca
PISKP
tel. (22) 811 26 06, redakcja@piskp.pl

Developed in conjunction with Ext-Joom.com

 „W Volkswagenie znów niepokój”, „Nowa afera w Volkswagenie” – takie nagłówki dominowały w niemieckich gazetach w sierpniu. Nie dotyczyły jednak kolejnego Dieselgate, ale całkiem prozaicznego problemu. Od dziesięcioleci w stołówkach przyzakładowych Volkswagena podawana jest kiełbaska currywurst, produkowana samodzielnie przez koncern (ciekawostka: VW produkuje więcej kiełbasek niż samochodów) z dodatkiem zawsze tego samego keczupu, dostarczanego przez firmy Kraft i Mondelez. Keczup ten był nawet sprzedawany w supermarketach z własnym emblematem Volkswagena. Ostatnio jednak zmienił się dostawca sosu i okazało się, że zasadniczo zmienił się również jego smak. Zdaniem pracowników VW nowy keczup „pozostawia ostrość na czubku języka”. Podobno zawiniła zdrowsza receptura nowego produktu, zawierająca mniej tłuszczu, mniej cukru, a więcej koncentratu pomidorowego. Keczup na tyle nie przypadł do gustu załodze, że mówiło się o nowym skandalu w fabrykach Volkswagena, czy wręcz o „Ketchup-Gate”. Temat ten zajął w prasie niemieckiej więcej miejsca niż ostatnia afera u Mercedesa z oprogramowaniem, które mogło fałszować emisje spalin. Zapraszam do lektury powakacyjnego numeru, polecając artykuły naszych nowych autorów: Adriana Malinowskiego piszącego o badaniu pojazdów zabytkowych oraz Mirosława Sałasińskiego, który poprowadzi nową rubrykę „Amerykańskie auta od podszewki”.





Aktualności







SiteLock