Serwis Motoryzacyjny


Wydawca
PISKP
tel. (22) 811 26 06, redakcja@piskp.pl
fb


Nowa wersja rolek hamulcowych CERTUS z silnikami po bokach to propozycja dla tych właścicieli SKP, którzy podczas modernizacji stacji nie mogą sobie pozwolić na pogłębienie istniejących fundamentów.

Cechą charakterystyczną nowej wersji uniwersalnych rolek hamulcowych CERTUS CRB 13 jest ulokowanie silników po bokach (a nie pod rolkami). Urządzenie to można wykorzystać zarówno stacjonarnie (montując je w płytkim fundamencie), jak również mobilnie (z zastosowaniem ramp najazdowych, np. w Mobilnej Linii Diagnostycznej CERTUS).

Umiejscowienie silników po bokach rolek pozwoliło skonstruować urządzenie o niedużej głębokości zabudowy (jedynie około 20 cm).Przebudowa istniejącej substancji budowlanej to zawsze kosztowne i czasochłonne przedsięwzięcie. Niektórzy właściciele stacji kontroli pojazdów decydując się na modernizację muszą przebudować wnęki.

– Niestety w części przypadków inwestor z różnych powodów nie chce lub wręcz nie może pogłębić fundamentów. Czasem jest to spowodowane brakiem dokumentacji, kiedy nie wiadomo jaka jest grubość posadzki, nośność konstrukcji, itp. Niekiedy przedsiębiorca prowadzący SKP nie chce inwestować w wynajmowaną halę. Zresztą jakakolwiek większa przebudowa kanału oznacza także wyłączenie SKP z pracy nierzadko na wiele dni. Między innymi dla tego typu przypadków skonstruowaliśmy nowe urządzenie CERTUS – powiedział Jarosław Cichoń, prezes zarządu WSOP.

Więcej informacji kliknij TUTAJ.

WSOP CERTUS CRB 13 silniki po bokach

 




Aktualności



profiauto





SiteLock