Wkrótce odbędzie się oficjalna prezentacja „Sense” – kalendarza planszowego Inter Cars na 2018 rok. W tym wydaniu ograniczono bogactwo scenografii na rzecz pokazania bliskich kadrów pięknych modelek. W najnowszej edycji w barwny i zmysłowy sposób prezentowane są zjawiskowe kobiety z czołówki polskiego rynku modelingu:
- Paula Tumala - nazwana najseksowniejszą polską blondynką CKM, „Słowianka” teledysku Donatana i Cleo. Wygrała w konkursie internautów na portalu Motofocus.pl dla wydania kalendarza „Inter Cars Żywioły - 2016”. Dziewczyna listopadowego wydania magazynu CKM,
- Angelika Wachowska - obecna „Wodzianka” w programie Kuby Wojewódzkiego,
- Sandra Traczyk - Miss Mazowsza. Możemy zobaczyć ją również w teledysku Cleo „N-O-C”,
- Ruti Lozowska - „Ring girl” gali KSW,
- Ola Podsiadły - była sportsmenka, Miss Warszawy 2012 r.
Po raz kolejny, Inter Cars do tworzenia publikacji zaprosił znakomitego fotografa Voyo Bakiewicza.
Artysta od lat publikuje swoje prace na okładkach magazynów i w kampaniach reklamowych. Pracował m.in. dla tytułów lifestylowych (Viva, Gala), jak i men's entertainment (Playboy, Maxim), czy kampaniach Dancing With The Stars. Tworzył również wizerunek artystów na płytach (Michał Wiśniewski - Ich Troje) oraz dla marek z rynku motoryzacyjnego (Seat, Orlen).
Został wybrany do grona mistrzów fotografii black&white przez redakcję Maxim Germany obok Herba Rits'a, Voltaire czy Andreasa Bitesnich'a.
Partnerami tegorocznej edycji kalendarza są Castrol, Comma, ContiTech, Evert, Feber, Osram, Profitool, SKF, Total. w kalendarzu promowane są również marki własne: Q-Service, Perfect Service, Q-Service Premium, Q-Service Truck, Inter Motors, Feber oraz Motointegrator.
Czekamy na oficjalną prezentację całego kalendarza, po której rozpocznie się dystrybucja wśród klientów Inter Cars. Tegoroczna edycja została wydana w rekordowym nakładzie 45 000 sztuk!