Serwis Motoryzacyjny


Wydawca
PISKP
tel. (22) 811 26 06, redakcja@piskp.pl
fb

sprężarka klimatyzacji z napinaczem paska DENSODo oferty DENSO wprowadzono nową sprężarkę DCP20021K. Sprzedawana w komplecie z napinaczem paska sprężarka jest przeznaczona do wszystkich modeli Opla Corsy D oraz E z silnikiem benzynowym.

Wprowadzając do oferty ten zestaw, DENSO znacząco ograniczyło ryzyko awarii nowej sprężarki i powiązanych z nią części. Mimo to DENSO zaleca dokładne sprawdzenie pozostałych elementów układu klimatyzacji i w razie potrzeby wymianę zużytych części.

Sprężarka DCP20021K nie jest wyposażona w korek spustowy oleju. Dlatego też nie jest możliwe wcześniejsze dostosowanie ilości oleju przed montażem nowej sprężarki. Oznacza to, że układ klimatyzacji pojazdu musi zostać przepłukany czynnikiem chłodniczym w celu usunięcia całego starego oleju, tak aby można było użyć całego oleju, którym napełniona jest wstępnie nowa sprężarka (90cm3). Jeśli układ klimatyzacji nie zostanie przepłukany, może dojść do blokady cieczy nowego kompresora (tak zwana „blokada olejowa”).

Richard Busscher, product manager DENSO odpowiedzialny za sprężarki klimatyzacji podkreśla: Dodając napinacz paska jakości OE do jednej z najlepiej sprzedających się sprężarek DENSO, wychodzimy naprzeciw potrzebom warsztatów i dystrybutorów.

Kompresor DCP20021 (sprzedawany bez napinacza paska) jest nadal dostępny w ofercie DENSO. Szczegółowe informacje na temat sprężarek klimatyzacji DENSO można znaleźć na stronie www.denso-am.pl.





Aktualności



targi.paliwa










SiteLock