Serwis Motoryzacyjny


Wydawca
PISKP
tel. (22) 811 26 06, redakcja@piskp.pl
fb

Rok 2016 był kolejnym, bardzo satysfakcjonującym okresem dla TEXY. Firma zamknęła go rekordowym obrotem ok. 80 mln euro, co stanowi wzrost o 29% w porównaniu do roku poprzedniego. To wielkie osiągnięcie przedsiębiorstwa Bruno Vianellego jest wynikiem nieustannych inwestycji w badania i rozwój oraz poszukiwania innowacyjnych rozwiązań.

Doskonałym przykładem przemyślanej polityki rozwoju firmy są stacje KONFORT do obsługi systemów klimatyzacji, które tylko w roku 2016, sprzedały się w ilości ponad 11.000 egzemplarzy na całym świecie. Aby sprostać wymaganiom rynku, TEXA poszerzyła obszar produkcji stacji KONFORT do łącznej powierzchni ok. 5000 metrów kwadratowych. Znajdują się na nim dwie równoległe i w pełni zautomatyzowane linie produkcyjne, umożliwiające znaczne zwiększenie dziennej zdolności produkcyjnej. W sumie w obszarze produkcji KONFORT codziennie zatrudnionych jest 65 pracowników. Gama KONFORT została dodatkowo poszerzona o model 744 opracowany specjalnie do obsługi nowego systemu klimatyzacji samochodowej, opartego o czynnik chłodniczy R744 (CO2), którego zaletą jest niski profil zanieczyszczenia oraz minimalizacja ryzyka pożaru w przypadku wycieku gazu.

KONFORT DSC 0169m

W obszarze diagnostyki, podczas ostatniej edycji targów Automechanika we Frankfurcie, TEXA zaprezentowała swoje najnowsze rozwiązanie: AXONE Nemo. To zaawansowana jednostka wyświetlająca, zaprojektowana z myślą o przyszłości warsztatów. Charakteryzuje się bardzo dużą wytrzymałością na wstrząsy,  jest wodoszczelna, a chronione patentem rozwiązanie TEXA umożliwia urządzeniu utrzymywanie się na powierzchni wody. Urządzenie spotkało się natychmiast z uznaniem rynku i zyskało opinię idealnego rozwiązania dla warsztatów, dzięki imponującej szybkości pracy oraz wszechstronności zapewnionej przez zastosowanie wymiennych modułów magnetycznych, które otwierają możliwość dalszego poszerzania funkcjonalności sprzętu przez wiele kolejnych lat.

W ubiegłym roku, wielką satysfakcją dla TEXA były również osiągnięcia zespołu TMD (TEXA Mobile Diagnostic), kierowanego przez Andrea Algeri. Zaawansowane rozwiązania telediagnostyczne oferowane przez TEXA osiągnęły 92% wzrost sprzedaży, przekraczając tym samym ilość 51.000 urządzeń zainstalowanych, zwłaszcza w sektorze transportowym oraz wypożyczalni pojazdów.

AXONE Nemo water m

Znacznie - z 560 na koniec 2015 roku do liczby 600 na koniec roku 2016 - wzrosła także liczba pracowników.

TEXA w Polsce

Trendy całej grupy TEXA potwierdza także polski oddział spółki. Obecność marki TEXA w Polsce zwiększa się nieprzerwanie i systematycznie. Na przestrzeni 2016 roku firmie udało się utrzymać silną pozycję, co potwierdził osiągnięty stabilny wzrost we wszystkich obszarach działalności. TEXA POLAND odnotowała ponad 20% wzrost sprzedaży urządzeń diagnostycznych oraz stacji obsługi klimatyzacji. Ze względu na dalsze poszerzenie zespołu specjalistów nastąpiła zmiana siedziby firmy, co pozwoliło na podniesienie standardu pracy i wdrożenie szeregu rozwiązań i usług dedykowanych klientom.





Aktualności



targi.paliwa










SiteLock