Serwis Motoryzacyjny


Wydawca
PISKP
tel. (22) 811 26 06, redakcja@piskp.pl

Developed in conjunction with Ext-Joom.com

News

Informujemy o wznowieniu promocji na aktualizacje do urządzeń diagnostycznych Magneti Marelli Logic/Vision/Smart/Flex.

Promocja dostępna jest w 2 wariantach:

  1. Abonament roczny wraz ze wszystkimi zaległymi wersjami (bez względu na czas przerwy w opłacaniu abonamentu) w cenie specjalnej. Dla testerów z licencją Car oraz Truck – oprogramowanie ciężarowe przedłużane jest bezpłatnie przy aktualizacji oprogramowania do samochodów osobowych.
    mm promocja1
  2. Aktualizacja do najnowszej dostępnej w chwili zamówienia wersji – bez subskrypcji na kolejnych 12 miesięcy (dla testerów, których abonament wygasł nie później niż 31.12.2016).
    mm promocja2

Promocja trwa do 31.12.2018

Pełen katalog informacji w naszej aplikacji „wyposazeniemm.pl” na Android i IOS:

app google iosmm qr kod

Gama 80 rodzajów hybrydowych oraz  140 rodzajów płaskich piór do wycieraczek do samochodów osobowych, dostawczych i użytkowych, pozwala Japanparts Group zaspokoić potrzeby 99% modeli pojazdów.

Każde znajdujące się w zestawie pióro posiada 8 adapterów, które po zamontowaniu pozwalają dostosować pióra zarówno do wszystkich ramion wycieraczek tradycyjnych, jak i ramion nowej generacji.

A to nie wszystko. Japanparts Group dołącza do każdego zestawu praktyczny ekspozytor z możliwością uzupełniania na pióra marek Japanparts, Ashika i Japko, do ustawienia w strefach ekspozycyjnych klientów.

Gama płaskich i hybrydowych piór do wycieraczek oferowana jest w rozmiarach od 35 mm do 70 mm, co pozwala na ich montaż na szybie przedniej, po stronie kierowcy i pasażera, oraz na szybie tylnej. Szkielet pióra wycieraczki wykonany został z tworzywa sztucznego o wysokiej wytrzymałości, odpornego nawet na bardzo niskie temperatury.

Wyjątkowa krawędź pióra wycieraczki, wykonana z gumy pokrytej płynnym grafitem, zapewnia mniejsze tarcie oraz bezpieczny i cichy przesuw po szybie.

Hybrydowe pióra do wycieraczek, szczególnie polecane z uwagi na zmienny kąt natarcia, zapewniają większą ochronę przed podnoszeniem się wycieraczek przy dużych prędkościach. Pozwalają uzyskać wyjątkowo cichą pracę, a system wielopiórowy gwarantuje stały nacisk na całym łuku pióra.

Płaskie pióra do wycieraczek cechują się aerodynamicznym wzornictwem, poprawiającym osiągi przy każdej prędkości i intensywności opadów.comunicato kit spazzple sfondo vetro

W numerze 9/2015 informowaliśmy na łamach „Serwisu Motoryzacyjnego” o uruchomieniu sklepu internetowego z częściami motoryzacyjnymi ucando.pl, który należał poprzez firmę UCANDO GmbH do Hella KGaA Hueck & Co. W roku 2016 Hella rozszerzyła swą działalność e-commerce poprzez akwizycję polskiej spółki iParts. Plany dotyczące zwiększania aktywności firmy Hella w sektorze e-commerce zmieniły się jednak ostatnio. W październiku firma poinformowała o przeniesieniu działalności polskiej spółki UCANDO do firmy Benefito sp. z o.o., związanej poprzednio ze sklepem iParts.

UFI Filters, wiodąca firma w zakresie technologii filtracji i zarządzania ciepłem, stoi na czele walki z handlem podrobionymi częściami zamiennymi tradycyjnymi kanałami sprzedaży i poprzez e-commerce. Aby zwalczać to zjawisko u podstaw, Grupa UFI wdrożyła szereg strategii wraz z firmą Convey z Turynu, zajmującą się przeciwdziałaniem oszustwom w Internecie, aby ograniczyć rozprowadzanie podróbek części zamiennych, które zalewają rynki.

Od 1972 roku UFI Filters jest zaangażowane w ochronę własnych produktów i marek poprzez rejestrację patentów na głównych światowych rynkach. To pierwszy konieczny krok w celu zwalczania zjawiska, które stało się prawdziwym problemem dla całego sektora. Roczny obrót podróbkami szacuje się na około 1,7 miliarda euro i jest on generowany przez produkty pochodzące głównie z Chin i Dalekiego Wschodu, z krajów takich jak Tajlandia, Indonezja, Indie, a następnie docierające do Europy poprzez Bliski Wschód (Emiraty) i Turcję (źródło: Sistema Informativo Anti-Contraffazione della Guardia di Finanza). Zjawisko to ma negatywne konsekwencje dla całego łańcucha dostaw, od producentów oryginalnych podzespołów, przez dystrybutorów, aż po użytkownika końcowego, czyli kierowcę, który nie zdaje sobie sprawy, jak niebezpieczna jest podrabiana część, nie poddana rygorystycznej kontroli jakości.

ufi conveyDziałania Grupy UFI Filters rozpoczynają się od rejestracji marek – UFI Filters i SOFIMA Filter – i własnych patentów na głównych światowych rynkach. Do chwili obecnej firma UFI zarejestrowała 167 patentów i wzorów użytkowych. Jest to punkt wyjścia, który umożliwia UFI współpracę z firmą Convey w działaniach w zakresie kontroli i ochrony w Internecie, na głównych platformach sprzedaży online, w szczególności w Chinach i Turcji.

Walka z podrobionymi produktami nie ogranicza się tylko do fałszerzy, szanse na powodzenie zwiększa także współpraca z pośrednikami – platformami handlu elektronicznego, sieciami społecznościowymi, dostawcami usług internetowych lub hostingowych – którzy nie chcą ponosić odpowiedzialności za obrót fałszywymi produktami. Poprzez procedury usuwania bezprawnych treści w oparciu o roszczenia wobec własności intelektualnej i patentów, nielegalna oferta zostaje natychmiast usunięta, a w przypadku jej ponownego pojawienia się konto oszusta może zostać całkowicie zablokowane. Takie działania są zgodne z międzynarodowymi przepisami w zakresie handlu elektronicznego.

W przypadku tradycyjnych kanałów sprzedaży, UFI Filters oferuje usługi dla sieci dystrybucji obejmujące sesje szkoleniowe, aby pomóc pracownikom odróżnić oryginalne produkty od podróbek, zwłaszcza w przypadku najczęściej kopiowanych części z rodziny „H2O” i „ONE” oraz filtrów o wysokiej zdolności filtracji wody, które powstały na bazie własnej technologii UFI.

Działania UFI Filters przeciwko niewłaściwemu wykorzystaniu marki oraz naruszaniu jej opatentowanych technologii, są dodatkowo wzmocnione przez stosowanie etykietek na opakowaniach produktów, w szczególności sprzedawanych na rynkach podwyższonego ryzyka, jak na przykład na Dalekim Wschodzie. Umieszczony jest na nich kod QR oraz są one drukowane z zastosowaniem technik utrudniających podrobienie.

Luca Betti, UFI Group Aftermarket Business Unit Director, komentuje: „Partnerstwo z firmą Convey ma kluczowe znaczenie dla zwalczania rozprowadzania podrabianych produktów u źródła, czyli kanałami dystrybucji internetowej, które są najtrudniejsze do kontrolowania. Nasza współpraca pozwoliła Convey zwiększyć świadomość na rynku, przedstawiając Grupę UFI jako przykład pilotażowego projektu, w który włączą się również inni gracze z tego sektora. UFI Filters oferuje także w swojej sieci sprzedaży Aftermarket natychmiastową pomoc techniczną i obsługę prawną, w przypadku zgłoszeń od Klientów. Dlatego, aby położyć kres temu zjawisku, należy zawsze kontaktować się z naszymi oficjalnymi dystrybutorami w sprawie zakupu produktów marki UFI Filters i SOFIMA Filter.”

Firma AUDI AG poinformowała, że we wrześniu 2018, dostarczyła klientom na całym świecie 139 150 samochodów. To o 22 procent mniej, w porównaniu z rekordowym wynikiem z analogicznego miesiąca roku 2017. Dealerzy Audi w Niemczech raportowali w ubiegłym miesiącu spadek sprzedaży aż o 69,4 procent. Sprzedaż w Polsce była, podobnie jak w całej Europie, sporo niższa niż we wrześniu 2017. w ubiegłym miesiącu w naszym kraju zarejestrowano 645 egzemplarzy nowych Audi – to aż o 29,51 procent mniej niż rok wcześniej. Powodem problemów jest przejście na cykl testowy WLTP. Obecnie w Audi jest homologowanych tylko około jedna trzecia docelowych kombinacji silnika i skrzynki biegów. Do tej pory są dostępne w konfiguratorze modele z serii A1, A3, A6, A7, A8, Q2, Q5 i Q8. Oznacza to, że brakuje flagowego A4. Brak homologowanych zespołów oznacza także przestoje w fabryce w Ingolstadt.

Przepisy prawne obowiązujące w tym kraju od 1 września br. mówią, że producenci w Niemczech mogą zarejestrować tylko 10 procent rocznej ilości wyprodukowanych samochodów homologowanych zgodnie z poprzednią metodą testową – NEDC.





Aktualności







SiteLock