Serwis Motoryzacyjny


Wydawca
PISKP
tel. (22) 811 26 06, redakcja@piskp.pl

Developed in conjunction with Ext-Joom.com

News

Nagroda 2 dla eTRUCK TEXA Urządzenie TEXA eTRUCK otrzymało nagrodę główną w prestiżowym konkursie „Produkt Innowacyjny dla Logistyki, Transportu i Produkcji 2017” organizowanym przez Wydawnictwo Eurologistics. Oficjalne ogłoszenie wyników konkursu odbyło się 7 grudnia 2017 roku podczas 16 edycji Gali Logistyki Transportu i Produkcji, na którą zaproszeni zostali czołowi menedżerowie polskich i globalnych firm związanych z branżą logistyczną, transportową i produkcyjną.

To ogromne wyróżnienie dla debiutującego urządzenia eTRUCK – będącego innowacyjnym rozwiązaniem, które przenosi niezależny warsztat pojazdów ciężarowych w nowy wymiar napraw.

Zapraszamy do zapoznania się z Innowacyjnym produktem eTRUCK:

https://www.texapoland.pl/produkty/etruck

 

 

Rozpoczęła się akcja promocyjna na akumulatory VARTA - „VARTOŚCiowe pakiety”.

To promocja dedykowana dla punktów sprzedaży detalicznej i warsztatów, która potrwa do końca grudnia.

By skorzystać z organizowanej przez firmę Johnson Controls promocji wystarczy w czasie trwania akcji, kupić u oficjalnego dystrybutora VARTA jeden z „VARTOŚCiowych pakietów”, wypełnić formularz zgłoszenia i wybrać atrakcyjną nagrodę.

Zasady, regulamin i formularz zgłoszenia znajdują się na stronie: http://vartosciowepakiety.pl/

Wszelkie dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu :

32/608 69 50 lub pod adresem e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Regulamin

VARTOSCiowe pakiety

Inter Cars proponuje serwisom system audytowy, jako narzędzie wspierające rozwój działalności. Audyt może pokazać mocne strony serwisu, ale też i te, które wymagają poprawy. Pozwala ocenić czy dotychczasowe przyzwyczajenia są adekwatne do realiów rynku, czy pomagają serwisowi spełniać oczekiwania klientów.

Działanie systemu audytowego proponowanego serwisom przez Inter Cars warto prześledzić na przykładzie firmy LAVER Anna Szachnowska z Wrocławia. (http://laver.wroclaw.pl/). Serwis działa na rynku od 2010 roku, oferując kompleksową obsługę samochodów osobowych i dostawczych. Przystąpił do audytu, chcąc zweryfikować swoją działalność przed przystąpieniem do konkursu na Bezpieczny Warsztat 2017. Pierwsza wizyta audytora potwierdziła wysoką jakość serwisu, ale pojawiły się też elementy wymagające poprawy.

Po audycie w biurze obsługi klienta pojawiły się między innymi dodatkowe materiały wspomagające sprzedaż, akcje promocyjne dla klientów oraz dodatkowe miejsce na podstawowe towary, tzn. takie, który każdy kierowca może kupić dodatkowo. Dzięki sugestiom audytora doszlifowane zostały procesy obsługi klientów.

Zmiany w biurze obsługi spowodowały, że część samych procesów wewnętrznych musiała ulec przemodelowaniu. Kolejnym krokiem było więc przyjrzenie się hali napraw. Okazało się, że i tu można kilka rzeczy zrobić inaczej. Usystematyzowanie pracy, wprowadzenie dodatkowych kart przeglądowych czy też uporządkowanie gospodarki odpadami niebezpiecznymi bardzo pozytywnie wpłynęło na pracę i bezpieczeństwo serwisu.

Opisane elementy to tylko część z możliwości, jakie daje współpraca z audytorem. Sam raport to kilkanaście stron i dużo więcej elementów.

Podczas spotkania z audytorem uświadomiliśmy sobie, jaki ogrom pracy należy wykonać, aby nasz serwis mógł się wyróżnić pośród wielu wrocławskich warsztatów i ile zależy od odpowiednio opracowanych procesów obsługi klientów, współpracy doradców serwisowych z mechanikami. Raport po audycie jasno wskazał nam, co i jak mamy wykonać, jakich użyć narzędzi marketingowych. Po wprowadzeniu zaleceń okazało się, że wzrosły nasze obroty wynikające ze sprzedaży usług i części – mówi Rafał Nowak, współwłaściciel serwisu Laver.

Osoby zainteresowane zmianami w swoim serwisie, zapraszamy do kontaktu: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Audyt IC

KYB News Wirtualna rzeczywistość 3KYB Europe wprowadza nowe narzędzie wsparcia technicznego dające możliwość wyjaśnienia niebezpieczeństw, jakie mogą nieść za sobą zużyte amortyzatory.

Za pośrednictwem specjalnych okularów VR można obejrzeć film na temat bezpieczeństwa, w którym obserwować można w wirtualnej rzeczywistości m.in. test starych i nowych amortyzatorów. Film wykorzystuje nową funkcję wirtualnej rzeczywistości, oferowaną przez YouTube, która pozwala widzowi na odwracanie głowy w dowolnym kierunku, wywołując u niego wrażenie przebywania w samochodzie wraz z kierowcą.
Film przedstawia dwa identyczne samochody wykonujące różne manewry. Pierwszy pojazd ma przebieg 80.000 km i zużyte amortyzatory, natomiast drugi samochód jest wyposażony w nowe amortyzatory KYB. Najpierw wykonują razem test w formie slalomu, aby ocenić sterowność i kontrolę nad pojazdem przy prędkości 50 km/h. Następnie przeprowadzony jest test hamowania awaryjnego przy prędkości 70 km/h.
Obserwator w łatwy sposób może zauważyć różnice w zachowywaniu się pojazdów. Na filmie widać różnicę kontroli jazdy oraz kąta nachylenia samochodu do nawierzchni. Zaobserwować można znaczną poprawę parametrów jazdy w pojeździe z nowymi amortyzatorami. W trakcie testu hamowania droga zatrzymywania pojazdu z nowymi amortyzatorami okazuje się krótsza o prawie całą długość pojazdu. Jest to więcej niż połowa szerokości typowego przejścia dla pieszych. Może to oznaczać różnicę między bezpiecznym a nagłym zatrzymaniem. Na filmie pokazany jest wynik pomiaru, który w wyraźny sposób przedstawia różnicę pomiędzy samochodem ze starymi, a samochodem z nowymi amortyzatorami.
Mechanicy mogą mieć trudności aby uświadomić klientom, jak ważny wpływ na bezpieczeństwo i komfort jazdy mają amortyzatory. Taki interaktywny film jednoznacznie ukazuje różnicę pomiędzy jazdą samochodem z nowymi a zużytymi amortyzatorami, co może w łatwy sposób zadziałać na świadomość kierowcy. - podsumował Jordan Day, KYB Europe Marketing Manager.

www.kyb-europe.com

KYB News Wirtualna rzeczywistość 1

01.Ignition Cables JapanpartsJapanparts Group informuje o nowym produkcie – przewodach zapłonowych o kodzie początkowym IC-/ 132- /132.

W ofercie firmy dostępny jest kompletny zestaw przewodów zapłonowych, zmontowany i nadający się do natychmiastowego użycia. w produktach Japanparts, Ashika i Japko zastosowano miedziane przewody z wmontowanymi zaciskami i spinkami, gwarantującymi pełną szczelność. Posiadają one osłonę z gumy silikonowej, która w porównaniu z klasycznym PCV jest dużo bardziej odporna na kruszenie i pękanie, nawet w skrajnych warunkach, w wysokich temperaturach bliskich 220 °C czy też pod wpływem dziania oleju lub benzyny. Guma silikonowa odznacza się najwyższą klasą odporności termicznej zgodnie z danymi określonymi w normie ISO 3808 (klasa F, do 220 °C).

Przewody są objęte 24-miesięczną gwarancją i stanowią alternatywę, dorównującą jakością oryginalnym produktom.

Japanparts Group, dostarczając części zamienne dla 81% parku samochodowego, oferuje ponad 300 pozycji katalogowych dla pojazdów azjatyckich, europejskich i amerykańskich.

Kliknij tutaj, aby pobrać katalog przewodów zapłonowych:

https://www.japanpartsgroup.com/splash/candela.html





Aktualności



Ciekawe linki



SiteLock