Serwis Motoryzacyjny


Wydawca
PISKP
tel. (22) 811 26 06, redakcja@piskp.pl
fb

 

Jedną z najczęściej występujących usterek w sterowaniu silnikami jest uszkodzenie dotyczące elektronicznie ustawianej przepustnicy. Uszkodzony może być sterownik, a w nim układ scalony, okablowanie i wtyczki, a także sam zespół przepustnicy. Na podstawie wygenerowanego błędu (o przepustnicy) przez sterownik silnika, przeprowadza się określoną diagnostykę w celu znalezienia usterki. W przypadkach, w których uszkodzenie występuje przez cały czas, znalezienie tej części nie powinno stanowić trudności. Problem pojawia się wtedy, kiedy złe funkcjonowanie przepustnicy występuje tylko czasami i to w bliżej nieokreślonych warunkach. Autor podpowiada, w jaki sposób przeprowadzić diagnostykę, aby można było wymienić tylko uszkodzony element.

 





Aktualności



targi.paliwa










SiteLock