Serwis Motoryzacyjny


Wydawca
PISKP
tel. (22) 811 26 06, redakcja@piskp.pl
fb

 

Po przyjęciu samochodu i wysłuchaniu sprawozdania klienta odnośnie usterek, zaczynamy pracę od teoretycznych podejrzeń, czyli wyobrażenia sobie, co może być uszkodzone i jak to sprawdzić. Często też korzystamy z naszego doświadczenia (albo innych osób na forum w internecie). Z punktu widzenia ekonomiki naszej pracy ważne są początki, czyli obrany kierunek działania. Dokładnie chodzi o to, z jakiego miejsca zaczniemy pomiary, na czym się skupimy, tak aby nie marnować czasu i jak najszybciej zbliżyć się do uszkodzonego elementu, a potem naprawić go albo wymienić. W artykule przeanalizowano tok postępowania przy diagnozowania elektronicznie sterowanej przepustnicy. Sprawa ta dotyczy prawie wszystkich marek samochodów i jest dosyć ważna, ponieważ ze źle działającą przepustnicą trudno lub w ogóle nie można jeździć samochodem.





Aktualności



targi.paliwa










SiteLock