Serwis Motoryzacyjny


Wydawca
PISKP
tel. (22) 811 26 06, redakcja@piskp.pl
fb

Współczesne silniki wykorzystują układy doładowania przy jednoczesnym zmniejszeniu pojemności skokowej. Powoduje to zwiększenie obciążeń w trakcie ich pracy. Skutkiem wysokich obciążeń jest wzrost tarcia, które może przyczynić się do spadku wydajności silnika nawet o 10%.

Nowy Castrol EDGE 0W-20 C5 technologią Fluid TITANIUM adaptuje się do aktualnie panujących warunków w czasie, gdy wzrasta ciśnienie. Staje się mocniejszy pod obciążeniem i nie dopuszcza do kontaktu metalowych elementów, zmniejszając tarcie i uwalniając maksymalną moc silnika. Dzięki temu chroni silnik przed zużyciem przez cały okres między wymianami oleju. Zapewnia również redukcję zużycia paliwa i wysoką ochronę silnika w niskich temperaturach.

Castrol EDGE 0W-20 C5 jest przeznaczony do silników benzynowych i Diesla, w których ich producenci zalecają stosowanie oleju silnikowego w jakości ACEA C5, API SP, ILSAC GF-6 i lepkości 0W-20. Więcej informacji, kliknij tutaj.

Castrol EDGE 0W 20 C5





Aktualności



targi.paliwa










SiteLock