Serwis Motoryzacyjny


Wydawca
PISKP
tel. (22) 811 26 06, redakcja@piskp.pl
fb

Jasne warunki i przejrzyste koszty

Cała logistyka związana z wyposażeniem zakładu w tekstylia przemysłowe (np. czyściwa) oraz z zapewnieniem pracownikom odpowiedniej odzieży roboczej, jak też z pielęgnacją i naprawami tej odzieży, stanowi znaczne obciążenie zarówno dla rzemieślników, jak i dla dużych zakładów w sektorze produkcyjnym. W związku z tym coraz więcej firm korzysta z zewnętrznych dostawców usług tekstylnych.

[Warszawa, czerwiec 2019] Oferowany przez firmę MEWA system zarządzania tekstyliami sprawia, że koszty są przejrzyste, a system odciąża jednocześnie przedsiębiorcę w realizacji wielu dodatkowych zadań. Istnieje wiele czynników przemawiających za outsourcingiem tekstyliów przemysłowych:

10 istotnych powodów korzystania z usług w zakresie tekstyliów:

  1. Terminowa dostawa

Kierowcy serwisu dostarczają czystą odzież dla pracowników punktualnie, niezawodnie i w ustalonych terminach. Komputerowo sterowane planowanie tras przejazdu zapewnia terminowość dostaw.

  1. Czysta odzież

Każdy pracownik otrzymuje co najmniej trzy komplety odzieży: do noszenia, do prania i na zmianę. Czysty komplet pracownik ma pod ręką zawsze gotowy do wykorzystania. Kontrola jakości po każdym praniu zawsze gwarantuje, że odzież jest czysta.

  1. Łącznie z naprawą

Uszkodzone elementy ubrań są naprawiane, zużyta odzież w razie potrzeby jest oddzielana i wymieniana na nową.

  1. Bez pomyłek

Każdy pracownik po praniu zawsze dostaje z powrotem swoją własną odzież. Ponieważ każda sztuka odzieży jest zaopatrzona w kod kreskowy, jest ona śledzona przez system podczas całego procesu prania i pielęgnacji i tym samym nie może być pomylona z inną.

  1. Odzież z firmowym logo

Wszystkie elementy odzieży mogą być zaopatrzone w logo firmy lub napisy z jej nazwą, by nadać pracownikom jednolity wygląd.

  1. Porządek w zakładzie

Do przechowywania odzieży roboczej i gromadzenia zabrudzonych ubrań służą szafki na odzież. Przegródki są zamykane na klucz i mogą być oznaczone nazwiskami użytkowników lub numerami identyfikacyjnymi.

  1. Elastyczne rozwiązanie

System umożliwia szybką reakcję na wzrost liczby pracowników lub zmniejszenie liczebności załogi w zakładzie, a tym samym na zmiany rozmiarów odzieży. W każdej chwili możliwe jest indywidulane dostosowanie i zmiana rozmiarów dostarczanej odzieży roboczej.

  1. Zminimalizowane nakłady

Przejęcie całej logistyki związanej z odzieżą roboczą przez zewnętrznego usługodawcę pozwala zaoszczędzić czas i nakłady, a zoptymalizowane w ten sposób zasoby można wykorzystać gdzie indziej.

  1. Dobry bilans - również dla środowiska naturalnego

Cykl serwisowania tekstyliów, realizowany przez firmę MEWA, opiera się na zasadzie zrównoważonego rozwoju: oszczędzanie zasobów podczas prania, oczyszczanie ścieków, odzyskiwanie ciepła. Każdy klient może tym samym udoskonalić swój własny bilans ekologiczny.

  1. Koszty – przejrzyste i łatwe o skalkulowania

Klient otrzymuje co miesiąc fakturę za cały zakres usług. Nie ma żadnych "ukrytych" kosztów. Jeśli porównać te koszty z wydatkami na odzież, to system usług tekstylnych zazwyczaj okazuje się bardzo opłacalną alternatywą dla zakupu odzieży.

 zdj 3





Aktualności



targi.paliwa










SiteLock