Jak co roku zbliżający się okres wiosenny to okazja do sprawdzenia stanu technicznego naszego pojazdu. Towarzysząca temu sezonowa wymiana opon z zimowych na letnie może być również dobrym momentem do kontroli elementów układu zawieszenia pojazdu w tym amortyzatorów, sprężyn, górnych zestawów montażowych czy elementów osłonowo-ochronnych.
Nie należy lekceważyć żadnych symptomów uszkodzeń czy niepokojącego zachowania pojazdu na drodze. Wykorzystując nowoczesne technologie zapewniające dodatkowe narzędzia komunikacji z klientami oraz zwiększające świadomość kierowców, KYB wprowadziła nowe rozwiązania.
Jednym z nich jest mobilna aplikacja – KYB Suspension Solutions App, która powstała z myślą o wsparciu codziennej pracy mechaników i warsztatów samochodowych. Dostępna jest do pobrania bezpłatnie ze sklepu App Store i Google Play. Pomaga mechanikom uświadomić klientów, o konieczności wymiany zużytych bądź uszkodzonych elementów zawieszenia – jako kluczowych dla bezpieczeństwa i komfortu jazdy.
W okresie wzmożonych prac naprawczych jest znakomitym narzędziem do komunikowania się z klientami a zarazem pozwala na zwrócenie uwagi kierowcom, iż stan techniczny takich elementów zawieszenia jak: amortyzatory, sprężyny, zestawy montażowe i zestawy osłonowo-ochronne mają kluczowy wpływ na bezpieczeństwo i komfort jazdy.
Równie ważny w uświadamianiu kierowców może być przygotowany przez KYB film przedstawiający test starych i nowych amortyzatorów. Wykorzystuje on nową funkcję wirtualnej rzeczywistości, oferowaną przez YouTube, która pozwala widzowi na odwracanie głowy w dowolnym kierunku, dając wrażenie jakby znajdował się w samochodzie wraz z kierowcą.
Czas oczekiwania klientów w warsztacie może być odpowiednio zagospodarowany. Z wykorzystaniem okularów VR (dostarczanych nieodpłatnie przez KYB) warsztat może zaproponować klientom obejrzenie filmu, co pozwoli wielu kierowcom zrozumieć potrzebę kontroli i ewentualnej wymiany uszkodzonych bądź wyeksploatowanych amortyzatorów.